اقدام اخیر وزیر میراث‌فرهنگی در جلوگیری از حذف مصاحبه تخصصی کمیته فنی ستودنی است

رئیس هیأت مدیره جامعه انجمن‌های حرفه‌ای راهنمایان گردشگری ایران با ارسال نامه‌ای به سید عزت‌الله ضرغامی، از زحمات و تلاش‌های وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حفظ و ارتقای کیفیت خدمات گردشگری قدردانی کرد.

به گزارش میراث آریا، در متن نامه سید محسن حاجی سعید، رئیس هیأت مدیره جامعه انجمن‌های حرفه‌ای راهنمایان گردشگری ایران به سید عزت الله ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آمده است: جامعه انجمن‌های حرفه‌ای راهنمایان گردشگری ایران، از زحمات و تلاش‌های شما در حفظ و ارتقای کیفیت خدمات گردشگری کشورمان صمیمانه قدردانی می‌کند.

اقدام اخیر شما در جلوگیری از حذف مصاحبه تخصصی کمیته فنی راهنمایان گردشگری به مثابه یک فیلتر کیفی، نشان از درک عمیق شما از اهمیت حفظ استانداردهای حرفه‌ای در این صنف دارد.

این تصمیم، مانع از ورود افراد فاقد صلاحیت شده و به ما اطمینان می‌دهد که راهنمایان گردشگری کشور عزیزمان ایران، با دانش و مهارت کافی به مسافران خدمت‌رسانی خواهند کرد.

به شما اطمینان می‌دهیم در کنار وزارت گردشگری، راهنمایان حرفه‌ای برای ارتقای جایگاه گردشگری ایران و فراهم کردن تجربه‌ای اصیل، غنی و به یادماندنی برای گردشگران، همچون گذشته تلاش خواهند کرد.  

انتهای پیام/

کد خبر 1403031200575
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha